איך להתכונן לתקופת הטעימות?

תהליך הטעימות של תינוקות הוא תהליך אשר מתחיל בסביבות גיל ארבעה חודשים, הוא מתבסס עד גיל חצי שנה ובגיל חצי שנה, לא מעט תינוקות כבר אוכלים לפחות 2 ארוחות מוצקים ביום. כמובן שיש צורך להתנהל בצורה נכונה בתהליך ביסוס הטעימות, שלב אחר שלב, לחשוף את התינוק למזונות שונים בצורה נכונה וכמובן, לרכוש את המוצרים הטובים ביותר להאכלת התינוק בשלב זה. כיום ניתן למצוא בחנויות השונות מגוון כלי האכלה לתינוקות שיאפשרו לכם לצלוח את תקופת הטעימות, אך חשוב שתבחרו מבין המגוון הגדול את כלי ההאכלה המתאימים לכם ביותר, הבטוחים ביותר והאיכותיים ביותר.

שלב הטעימות- כיצד עושים את זה נכון?

הכלל החשוב ביותר בכל הנוגע לטעימות ראשונות לתינוק הוא: לבצע את התהליך לאט ובאופן הדרגתי. לא לשכוח כי התינוק איננו רגיל לאוכל מוצק והוא צריך להתרגל למרקם ולטעם החדש. מערכת העיכול שלו עדיין מבשילה ועל כן, עליכם להיות זהירים ביותר במעבר למוצקים ולעשות זאת באופן הדרגתי ובהתאם לתגובות של התינוק. ניתן להתחיל לחשוף את התינוק לפירות וירקות בגיל 4 חודשים, כאשר כל יום יש צורך לחשוף אותו לכפית עד 3 כפיות מירק אחד או פרי אחד וזאת בכדי לבדוק שאין לו תגובה אלרגית כלשהי לאחד מהפירות או הירקות שהוא טועם. לאחר שהוא טועם את כל הפירות והירקות והחל מגיל חצי שנה, ניתן להכין לו ארוחה שלמה של ירקות או פירות.

כיצד תבצעו את ההאכלה?

ההאכלה הראשונית חייבת כאמור להתבצע במנות קטנות ובכפית קטנה. כדאי מאוד לרכוש כפית סיליקון לתינוק שכן, אם רכשתם מוצצים לתינוק מסיליקון, אתם יודעים שהתינוק רגיל לחומר המדובר והוא יתרגל לכפית. כמובן שחשוב שהכפית תהיה קטנה וכן חשוב שלא להעמיס עליה, אלא לתת לתינוק לטעום בטיפות. חשוב לבחון את התגובה של התינוק לטעימות השונות וגם הוא מתלהב כבר בהתחלה, אין להעמיס עליו יותר מדי ויש לזכור כי הקיבה שלו איננה רגילה לאוכל מוצק ויש צורך לבחון את התגובות שלו וכיצד האוכל משפיע עליו. יש להרגיל אותו בצורה הדרגתית למזון מוצק על מנת שהתהליך יצלח.

מרקם גס ומזונות מגוונים

לאחר שצולחים את שלב הירקות והפירות, ניתן לעבור למזונות מגוונים יותר לרבות: קטניות שאפשר להוסיף לירקות, בשר עוף הודו ובקר, ביצים, מוצרי חלב ועוד. כמובן שאת כל אלה ניתן לשלב בתזונה של התינוק החל מגיל חצי שנה ולא לפני. כמובן שגם את המזונות הללו יש לנסות בהתחלה בכמות קטנה ובנפרד, על מנת לבדוק שאין תגובה אלרגנית כלשהי וכי התינוק מצליח להתרגל למזון המדובר.

בהתחלה יש צורך לטחון את כל המזון לתינוק, על מנת שהוא יעבור בצורה קלה. יחד עם זאת, ככל שהתינוק מתבגר, ניתן להתחיל למעוך את המזון למרקם גס יותר ולתת לו להתנסות לאט לאט באכילה של המרקם המדובר. כמובן שחשוב לעשות זאת לאט ולהיות קשובים לתגובות של התינוק ולאופן שבו הוא מתמודד עם המרקם.

7 רעיונות לעיצוב חדר שינה

חדר השינה שלך הוא מקום שבו אתה צריך להרגיש בנוח ובנוח. זה מקום להירגע ולהירגע אחרי יום ארוך. הנה שבעה רעיונות להפיכת חדר השינה שלך

קידום אתרים במרכז

קידום אורגני הוא הדרך הטובה ביותר ללכת לאתר. קידום אורגני הוא תהליך יצירה והפצה של תוכן שנמצא באופן טבעי על ידי המשתמשים בתוצאות של מנועי

לפרסום כתבה באתר